semlor ...

är äckligt, håll med mig ngn? smakar rööv.. nej jag har inte smakat röv men asså, u know what i mean.
så semledagen behöver inte finnas tkr jag.
iaf dt är tisdag idag. fett seg dag i skolan , matteprov å grejer. aja, finns väl inget spc att berätta om skolan så. efter skolan chill vid datan, sen träning. fotboll asså.
å jag måste börja träna ordentligt nu, seriös. börjar få värsta fettomage ;s. men jävla kuksnö som aldirg vill försvina så man typ inte vill utanför dörn, vrf , vafan är mening med denna skit? .. fuck that.
det finns inget att göra på datan längre heller, bdb suger, face suger, blogg suger, å msn är alla osociala typ.
å för att klaga lite till, så köpte jag en ny mascara igår, å den suger den med ;s..
aight finns mkt mer jag skulle kunna klaga på, men chilla ni ska itne få höra, hähä.
men bara så alla vet så älskar jag ajla mest, inte snackat med hon på typ två dar kanske :( :o..
men såduvet duso, ti si mi najbolja prijatelica. ti si mi druga polovina, te volim ♥


här är lite av shopping igår, orkar inte skriva vad allt är, haaha.


aja, ni får hare nice. allt från mig ju, BRAAP/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0