Tisdag

hellu
jag är trött, denna vintern tar död på mig
tur att jag har personer som värmer mig med sina ord
ska snart kolla på house sen sova
helgen var bra, igår var skolan så där
var trött halkade hamnade med kryckor i händerna
aja nu är allt lite bättre, har varit i skolan idag
hade trädslöjd första 1.30 timman, sen var det svenska där
fick jag springa igenom hela skolan minst 5 gånger för en fking bokrecension-.-'
sen hade vi språkval och jag läser en bok med 9:er och ska snacka med författaren(H)
sen åt vi, jag åt inte för maten smakade skit, åt två knäckemackor(fick tvär ont) och drack två glas mjölkisen(A)
sen hade vi fysik, jag fattar nada på den men asso ska aldrig bli en elektriker :O får väl hjälp av min pappis :))
AND I LOVE MY NATHALIE PAHLENSTAM(LLLL)



Peace/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0