Mens värk suger nathalies rompa :(

shu bre :D
vad gör folket?
skolan har varit sjukt bra, fan aldrig längtat till skolan som nu
hela veckan var bra hade läxer men det blev alltid missförstånd så gjorde inga läxförhör (H)
Aja lite bilder kommer på mig och ellen min älskling, jah vi är ju alltid flumm i skolan
och busiga ohja snacka om det ska alltid hitta på knas och skrattar åt sämsta humor (Y)
HAHAHA ne men vi är iaf tysta på lektionerna tror jag, ne lite klagomål har vi fått men det
är färsta veckan, vänta sen när vi tar dett på allvar då är det tyst hos oss :D
Har inget mer att skriva, vet inte vrf nathalieh är så dålig på att uppdradera :O
jag hade iaf ingen tid! HAHAHAHA gråtit av skratt har jag gjort! Tack för en underbar vecka ellen(L)


Hemma hos ellen(L)


Jag spelar gittar hos ellen (Y)


SKOLAN


SKOLAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0