söndag.

hejhej bloggisläsare, haha.
idag äre söndag . dt betyder cup !
ska spela senare ikväll typ vid 6 till 10 .
igår kollade vi på killarnas cup . ganska kul, men ganska sur å depp var jag ett tag. men ska snacka med en person senare så hoppas dt blir bra . han ska förklara ngt för mig, vet inte om dt är bra elr dåligt men får ju hoppas på bästa..
iaf i åkte hem typ halv ett igår kanske, sista matcherna blev typ försenade för inbrottslarmet starta elr ngt.
mmmmhm , åå nästa kmr bli ett helvete seriöst, allt är fan skit just nu åså skolan som inte kan bli värre , imorrn har jag ett prov, ett omprov + kvarsittning efter skolan , seriöst den skolan kan ju ta sig. jävla horlärare som tror dem vet allt , sen har man två prov till i veckan också, kan dt bli bättre ? ..
iaf ni får ha dt gött . jag älskar ajla , å dt var allt från mig, peace.

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0