tjena..

ahhaha förlåt för min dåliga uppdatering, men vafan har inte orkat blogga, och på hela helgen har jag inte haft dator , har flyttat å massa.
så ah hope u forgive me.
idag iaf, tvärseg dag, rektorn å massa, ;s
men ah whatever, ska ta en dush snart, hårinpackning,ansiktsmask & fotbad.gash längtar
imorrn &på torsdag blir de träna på west coast, onsdag träna med damlaget, söndag träning med 96orna.
haha stackars mig, det är vad jag vet om denna veckan. kanske ska till mamma denna helgen igen.
snackat om att träffa johan på fredag, och snackat om tjejkväll till helgen också, men får se hur det blir med tanke på att jag ska till mamma.
aja, ajla nu har jag skrivit så klaga inte. hehe
peeace / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0